14:00

181. Kolejny ideał w mojej kosmetyczce :)

Bardzo się ucieszyłam, gdy zostałam wybrana to testowania kosmetyków ZAO Make-up Organic. Przesyłkę od sklepu Biolander otrzymałam w ekspresowym tempie i od razu się do niej dobrałam :) Otrzymałam kosmetyk, na którym zależało mi najbardziej, a mianowicie...

Terracotta - nawilżający puder brązujący (miedziany brąz 342)


Strasznie spodobało mi się opakowanie tego pudru. Wykonane jest z lakierowanego bambusa, a dodatkowo kosmetyki są pakowane w bawełniane woreczki :) Fajnym rozwiązaniem jest również zamknięcie pudru na dwa magnesiki. Ja jestem zauroczona tym opakowaniem :)

Kolejną rzeczą, która bardzo mnie zaskoczyła, jest zapach tego pudru brązującego. Pierwszy raz spotkałam się z tak pięknie pachnącym kosmetykiem. Używałam różnych pudrów, ale żaden nie miał takiego zapachu. Ostrzegam, zapach może uzależnić : D


Kolor tego pudru brązującego widziałam wcześniej tylko na zdjęciu, więc byłam bardzo ciekawa jak będzie wyglądał w rzeczywistości. Muszę przyznać, że po pierwszym "maźnięciu" podeszłam do niego bardzo sceptycznie. Faktycznie jest miedziany, ale wygląda bardziej jak rozświetlacz, a nie jak puder brązujący.
Zobaczcie same...


 Po pierwszym użyciu pudru nie miałam już żadnych wątpliwości. Ma on bardzo delikatną konsystencję. Często zdarzało się, że podczas nabierania różnych pudrów na pędzel, część się osypywała. W przypadku tego pudru brązującego to się nie zdarza. Puder się nie osypuje, a wszystko co nabierzemy, trzyma się pędzelka. Po nałożeniu na twarz, pięknie ją modeluje. Nie błyszczy się, nie rzuca się w oczy, ale nadaje jej promiennego wyglądu i delikatnego kolorytu.
Trwałość również jest fantastyczna, ponieważ puder utrzymuje się na twarzy przez cały dzień.



Cena - 87 zł / 18 g
Dostępność - TUTAJ

Cena może troszkę odstraszać, ale... zostały wprowadzone do sprzedaży same wkłady tego pudru brązującego i jeden wkład kosztuje 44 zł :) Dla mnie to świetna wiadomość i wiem, że nie rozstanę się już z tym pudrem. Znalazłam swój kolejny idealny kosmetyk - tym razem w kategorii pudrów brązujących.

Strasznie ciekawią mnie jeszcze inne kosmetyki ZAO, więc na tym jednym na pewno
się nie skończy :)

Miłego dnia :)



56 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej firmie jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też o nich nie słyszałam :) Teraz pozostanę im wierna :)

      Usuń
  2. Fakt - na buzi wygląda świetnie :)
    Wiesz, przypominasz mi z profilu Renate Dancewicz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo często słyszę i czytam o tym podobieństwie :) To złudzenie :D

      Usuń
    2. Widzisz Renia, widzisz? :D

      Usuń
  3. efekt bardzo ładny i rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię rozświetlaczy, ale ten kosmetyk wyjątkowo pęknie podkreśla i delikatnie rozświetla.

      Usuń
  4. wyglada przepieknie, wyprobowalabym gdyby nie cena :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się cieszę, że można kupić wkład za połowę ceny :D

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wygląda :) Ale strasznie drogi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę drogi, ale w tym przypadku cena idzie w parze z jakością :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny puder, ślicznie wygląda na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super puder, chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, świetny kosmetyk! To opakowanie pobija wszystko! A i na twarzy prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne opakowanie! :) Ciekawy produkt, ale drogi. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja testuje Mascare z ZAO więc za jakś czas zapraszam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością przeczytam Twoją recenzję, bo jestem bardzo ciekawa pozostałych kosmetyków ZAO :)

      Usuń
  11. fajny fajny tylko drogi troszkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę z tych wymiennych wkładów :) Jak dla mnie świetne rozwiązanie i połowa ceny :)

      Usuń
  12. Fajne opakowanie :)
    A sam bronzer ślicznie wygląda na twarzy. Chociaż dla mnie pewnie by był za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj ich ofertę, bo mają bardzo różne odcienie.

      Usuń
  13. opakowanie wygląda cudownie, a Twoja opinia jak najbardziej zachęca mnie do zapoznania się z kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny efekt a jeszcze ładniejsze opakowanie :)
    Ciekawa jestem czy dla mnie nie będzie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam pudrów, ale czytam coraz to większe zachwyty nad tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w opakowaniu tego pudru ;( i efekt również daje piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale prezentuje się ten kosmetyk, zarówno w opakowaniu jak i na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeraziła mnie cena ale kosmetyk wygląda rewelacyjnie świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. wow piękny :) do Twojej urody idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow piękny efekt. Opakowanie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne opakowanie, świetny kolor szkoda tylko, że cena niezbyt zachęcająca do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie w przyszłym tygodniu do nich jadę zrobić zdjęcia i wybrać sobie produkt do testów. Najbardziej ciekawi mnie podkład mineralny w pudrze, ale ten brązer też wygląda świetnie. Chyba faktycznie te kosmetyki będą zawzięcie kusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podkład też mam chęć i pewnie zainwestuję w niego za jakiś czas :D
      Kusić będą na pewno :)

      Usuń
  23. Taki fajny blog, a ja dopiero zaczynam obserwować! ojej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dawna zaglądam do Ciebie i obserwuję :)
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  24. Rewelacyjny odcień wybrałaś, idealnie do ciebie pasuje ;) Ja stosuje 341 już od ponad 4 miesiące i nic go nie ubywa!!! Jest genialny, i strasznie wydajny, teraz już wiem, ze cena zdecydowanie adekwatna do jakości i wydajności ;) Uwielbiam i podzielam Twój zachwyt ;)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość :) Teraz wiem, że będzie mi długo służył :D

      Usuń
  25. Jaki cudny! Wygląda ślicznie na buzi!
    Cienie z Marizy zamówię przy następnej promocji :)
    Podobno są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich cienie i już przymierzam się do zakupu kolejnych :D

      Usuń
  26. nie znam, ale Tobie bardzo pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Och jaka ja jestem łasa na kosmetyki w tak pięknych opakowaniach :D Ale na policzkach wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. efekt mi się podoba bardzo :) a to pudełeczko wprost cudne, dla samego opakowania bym chciała ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Te kosmetyki mają świetne opakowania, szkoda,że cena wysoka

    OdpowiedzUsuń
  30. eh. fajnie to wygląda. zazdroszczę, bo trochę nie na moją kieszeń... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. daje rewelacyjny efekt na twarzy, kolorek tez idealnie współgra z twoja karnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG cudowny, świetnie się na tobie prezentuje, masz przepiękną cerę kochana ! Ściskam xxx

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kosmetyk, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. opakowanie jest rewelacyjne;) kolor idealnie Ci pasuje, bo masz dosyć ciemną skórę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooow fkatycznie ładnie sie prezentuje na Twojej twarzy :D Bardzo Ci pasuje ;) I no az mnie nawet cen anie przeraziłam jak zobaczyłam zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. ma się strasznie podoba ideologi firmy i ten patent z wielokrotnymi "wkładami" :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda ładnie ;) dla mnie jednak chyba za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger