12:12

123. Virtual i Fuksjowa Fashion mania

O lakierach z serii Fashion mania pisałam już kilka razy. Nic na to nie poradzę, że kocham te lakiery :)

Opisałam już lakiery o numerach 155, 156 i 159. (klik na numerek) ;)





Fashion mania



 Fashion mania II



Fashion mania III



Dzisiaj zaprezentuję Wam lakier o numerze 158 z pierwszej części.
Kolor w rzeczywistości to piękna fuksja, a na zdjęciach bardziej przypomina malinowy.

Nie mniej jednak, warto się nim zainteresować ;)











Już wcześniej opisywałam szczegółowo lakiery z tej serii.
Teraz napisze tylko, że dla ładnego krycia trzeba nałożyć 2 warstwy.
Lakier schnie w ekspresowym tempie. Paznokcie malowałam wieczorem, później pakowałam prezent dla mamy, kilka razy taśma przykleiła mi się do paznokci, a lakier pozostał bez uszkodzeń :)
Rano nie ma historii pościelowych na paznokciach :)
Paznokcie malowałam w sobotę, a dzisiaj (wtorek) widać lekko przetarte końcówki. Lakier nie odpryskuje.
Dzięki szerszemu pędzelkowi można szybciej i łatwiej pomalować paznokcie.

I znowu się rozpisałam :)
Podsumowując: Kocham te lakiery i na pewno jeszcze wiele kolorów się u mnie pojawi :)

Miłego dnia :*

32 komentarze:

  1. Przecudny kolor lakieru! Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo mi się podoba! Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczysta malinka :)

    Świetne kolory mają te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokladnie ten odcien i tez go bardzo lubie, chociaz na obecna pore roku jest srednio odpowiedni kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny i ten Twój i jeszcze wypatrzyłam kilka, które mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam dziś te lakiery w sklepie tylu "Wszystko po..." i kolorki były ciekawe, ale nie wiedzizłam, czy opłaca się kupować, ale przy następnej wizycie kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są cudne, ja nie umiem przejść obojętnie obok jakiegokolwiek koloru lakieru:) Róż plastikowy, jeden z moich ulubionych odcieni różu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozowy, fajny, intensywny :)) Super:)
    Choc ten niebieski 159 tez mi sie podoba, cikawe jak wyglada na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy ich nie próbowałam, ale skoro tak sobie zachwalasz to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym wszystkie te kolory wzięła, nie ma takiego, który by mi się nie podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten różowy:)
    p.s. zostałaś oTAGowana na moim blogu: http://77dakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor :) Widzę bardzo duże podobieństwo kolorystyczne do Coloramy MNY, nie pamiętam numerka ale miałam i strasznie mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A no i zapomniałam, to na pewno o Tobie rozmawiałysmy Ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, w ogóle jak piszesz że schnie tak szybko, to po prostu.. ideał. :) mi zawsze coś się odbije :(
    śliczne masz pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale żywiołowe kolory! Zupełny przeciwnik jesiennych kolorów ;) śliczny ten róż!

    OdpowiedzUsuń
  16. będę musiała rozejrzeć się za nimi :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że brałabym je wszystkie w ciemno!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj jakie cudne kolorki! <3 juz widzę parę numerków które chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiekne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniały kolor, a kształt Twoich paznokci = cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki! :) Ja również je kocham i wielbię <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger