14:47

8. Virtual Fashion mania 159 I love blue jeans

Tak jak obiecałam pokazuję wygląd lakieru na pazurkach :) Na pierwszy rzut poszedł lakier o numerze 159 pod fajną nazwą - I love blue jeans.



Lakier jest w ładnej buteleczce i z bardzo poręcznym pędzelkiem. Jeżeli chodzi o konsystencję, to nie jest ani za gęsty, ani za rzadki. Bardzo fajnie się go nakłada.
Po nałożeniu pierwszej warstwy stwierdziłam, że dla ładnego wyglądu trzeba nałożyć jeszcze jedną. Na zdjęciu mam już dwie warstwy lakieru.
Pierwsza warstwa schnie bardzo szybko. Z drugą trzeba troszkę dłużej poczekać, ale bez przesady :)
Jak widać na zdjęciu lakier ma bardzo ładny połysk, co w połączeniu z intensywnym kolorkiem bardzo mi się podoba.

Co do trwałości to nie mogę się jeszcze za bardzo wypowiadać, bo paznokcie pomalowałam wczoraj, ale dzisiaj już zmywałam naczynia i specjalnych ubytków nie zauważyłam. 
Sprawdzę jeszcze ile dni wytrzyma w stanie nienaruszonym na pazurkach i dam znać :)

Pozostałe kolorki pokaże później :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

Pozdrawiam, Sylka.

9 komentarzy:

  1. Ale ładny kolorek ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ten kolorek wygląda na pazurkach:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Virtual szaleje, ma piękne kolory jeśli chodzi o lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny kolor lakieru i pazurki ladne, zadbane :)
    ps dziekuje za komentarz i zapisuje sie do obserwatorow:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na tą recenzje aż mnie paluszki mrowią lubię takie nowinki

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za niebieskim kolorem na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger