17:14

122. TAG - Liebster Blog

Dzisiaj postanowiłam w końcu odpowiedzieć na TAG :) Może dowiecie się czegoś o mnie ;)
Za nominację dziękuję: Alapadmie, Rincewind99, Bellitce i Charron :)




Zasady:
"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymujemy od innego blogera jako uznanie za "dobrze wykonaną robotę". Daje możliwość rozpowszechnienia blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,gdyż takie właśnie blogi są wyróżnione.
Osoba prowadząca wyróżnionego bloga,odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która bloga wyróżniła.
Następnie sama wyróżnia 11 blogów (informując je o wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."


PYTANIA ALAPADMY i MAD

1. Twoja ulubiona przekąska, którą mogłabyś jeść codziennie.
Chyba nie mam takiej przekąski :) Staram się ograniczać jedzenie, bo przytyłam ostatnio ;)

2. Piosenka, która bardzo wiele dla ciebie znaczy, do której często wracasz lub której słuchasz od zawsze.
Flipsyde - Happy Birthday

3. Zapach/smak/kolor, który jest twoim ulubionym.
Ja chyba nie mam swoich ulubieńców :) Większość rzeczy lubię jeść, wąchać, a z kolorów, to chyba tylko różowy mi nie leży ;)

4. Gdybyś przez jeden dzień była bohaterką filmu, która by to była postać i z jakiego filmu?
Nie wiem, ale chciałabym żeby moim partnerem w filmie był Josh Holloway :)

5. Twój kosmetyczny KWC i bubel roku
Moim KWC jest krem do stóp z Marizy, a bublem roku płyn 2-fowy z Bielendy - nigdy więcej :)

6. Co robisz, gdy jesteś głodna, a w domu nie ma nic gotowego do zjedzenia?
Robię kanapkę :)

7. Ulubiony bohater książkowy/bajkowy/filmowy. za co go lubisz?
Uwielbiam czytać książki, ale chyba nie mam swoich ulubionych bohaterów. Jeżeli chodzi o bajki, to dzięki moim chłopcom lubię Pingwiny z Madagaskaru :)

8. Znienawidzony smak dzieciństwa?
Szpinak, chociaż powoli się do niego przekonuję :) Babcia mnie nim katowała.

9. Jeśli mogłabyś wybrać jedną spośród wszystkich osób na świecie z kim chciałabyś się spotkać?
Wybrałabym mojego męża, bo znowu gdzieś pojechał, zamiast siedzieć w domu :) 

10. Jak myślisz, co było pierwsze - jajko, czy kura? I dlaczego?
Jasne, że kura :) To była transformacja innego zwierzęcia w kurę i dopiero później ta kura zniosła jajko :)

11. Twój przepis na idealny wieczór.
Położyć dzieci spać, zapalić świece zapachowe, usiąść z mężem na kanapie i plotkować jak dwie przekupki na targu :) Nigdy w życiu nie da się tego zrealizować ;)


PYTANIA RINCEWIND99

1. Co najbardziej chciałabyś dostać w tej chwili w prezencie?
Ciasteczkowy zestaw z TBS :)
 
2. Czy jest jakiś kosmetyk zupełnie dla Ciebie zbędny?
Dla kobiety kochającej kosmetyki, żaden kosmetyk nie jest zbędny ;)

3. Ile czasu dziennie/tygodniowo poświęcasz na blogowanie i czytanie blogów?
Prawie każdy wieczór spędzam na czytaniu blogów i przygotowywaniu postów :) Położę dzieci spać, mąż zrobi mi herbatkę i zasiadam z komputerem na kolanach :)

4. Jakie czasopisma i/lub gazety czytujesz?
Bardzo różne :) Lubię: Urodę, Galę, świat Kobiety, Politykę, Przekrój, Claudię i wiele innych :)

5. Jakie strony internetowe często odwiedzasz?
Najczęściej to chyba pocztę sprawdzam ;) Dużo czasu spędzam na Bangali :)

6. Jaką lubisz muzykę?
Ostrzejszą muzykę rockową, ale też spokojne kawałki jak ostatni hicior Bonda :)

7. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Nauczycielką - Wszystkim dzieciom wstawiać jedynki do dziennika : D

8. Jakie znasz języki obce, a jakich planujesz się nauczyć?
Znam angielski, a planuję się nauczyć niemieckiego i włoskiego, ale jak na razie to tylko plany :)

9. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w życiu?
Zaszłam w ciążę w wieku 20 lat, a później zachciało mi się drugiego dziecka i mam :)

10. Jesteś nieśmiała czy przebojowa?
Przebojowa : D

11. Wychodzisz czasem z domu bez makijażu?
Tak, jak chcę postraszyć ludzi :)

PYTANIA BELLITKI

1. Czym kierowałaś się wyborem swojego nicka blogowego oraz nazwy bloga? 
Chyba tylko swoim imieniem :)

2. Jak organizujesz sobie pisanie postów? 
Zazwyczaj w niedzielę rozpisuję wszystkie posty w kalendarzu na dwa tygodnie, a później to realizuję :)

3. Skąd bierzesz pomysły na swoje posty?
Z życia i wędrówki po sklepach :)

4. Czego zazdrościsz innym dziewczynom z blogów?
Chyba niczego. Prowadzę bloga dla własnej przyjemności i cieszę się z każdego małego sukcesu :)

5. Jak często malujesz paznokcie?
To trudne pytanie, bo ja mam taką różną częstotliwość :) Teraz np. malowałam w poniedziałek i w sobotę :)

6. Wyobraź sobie, że wygrywasz w totka załóżmy ostatnią kumulację, 50 mln. Co z tym robisz?
Jedyną rzeczą, o której teraz marzę, to własny dom :) I w niego zainwestowałabym w pierwszej kolejności. Resztę rozdałabym po rodzinie :)

7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Co, to nie wiem, ale na pewno męża i dzieci :)

8. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Armani, Idole

9. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Wszystko to, co mnie nie smuci :)

10. Gdybyś była przez 1 dzień niewidzialna i mogła się teleportować, co byś zrobiła? 
Odwiedziłabym siostrę :)

11. Znasz jakieś sprawdzone sposoby na kaca? ;)
 Nie miewam kaca ;)


PYTANIA CHARRON


1. Szybki prysznic czy długa kąpiel?
Szybki prysznic

2. Twój ulubiony kolor to?
Nie mam ulubionego koloru :)
 
3. Kawa czy herbata?
Kawusia oczywiście :)
 
4. Twoje ulubione perfumy to? 
Armani, Idole

5. Dzień czy noc?
Dzień i noc :) W dzień lubię spacerować, a w nocy gadać :)
 
6. Wierność czy namiętność?
Namiętna, ale wierna ;)
 
7. Błyszczyk, szminka, tusz do rzęs, a może lakier do paznokci, telefon komórkowy - jakie jest Twoje must have, bez którego nie wyjdziesz z domu/mieszkania?
Nie wyjdę bez kluczy, telefonu i szminki, (pampersa i chusteczek gdy wychodzę z dziećmi) :)
 
8. Spódnica czy spodnie?
Zależy gdzie się wybieram, ale zazwyczaj zakładam spodnie :)
 
9. Mieć czy być?
Być, ale mając ;)
 
10. Czekolada czy pomarańcza?
Czekolada
 
11. Róża, niezapominajka, słonecznik... Twoim ulubionym kwiatem jest?
Storczyk :)



No nareszcie skończyłam :) Nie wiem kogo nominować, bo podobnie jak w przypadku TAGu włosowego, chyba już wszyscy brali w nim udział :) Jeżeli ktoś ma ochotę przyłączyć się do zabawy, to niech wybierze sobie jeden z powyższych zestawów pytań i odpowie na nie na swoim blogu :) 
Mam nadzieję, że dziewczyny, które mnie nominowały wybaczą mi taką zmianę zasad :)

Miłego wieczoru :*

10 komentarzy:

  1. Tyle rzeczy napisalas! ;) Przyjemnie sie czytalo ten tag, ja mam ochote porobic kilka tagow, bo jakos sie nie moge zmobilizowac, zeby znowu pisac ;)

    Kawusie tez lubie, szczegolnei teraz w kawiarniach sa zimowe opcje, pyyyycha <3

    Ps. jestem pod wrazeniem planowania postow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza - zrobiłaś to jako pierwsza w mojej blogowej "karierze", więc tym bardziej jest mi miło:) Przeczytałam wszystkie Twoje TAGowe odpowiedzi i nasunęło mi się jedno - musisz bardzo kochać swojego męża:) A najnowsza piosenka do Bonda, którą śpiewa Adele też przypadła mi do gustu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz już wiemy o tobie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. TAG: Jesienne Umilacze! Rozpieszczamy swoje ciało w coraz chłodniejsze jesienne wieczory :-) Zostałaś przeze mnie oTAGowana :-)
    Po więcej informacji zapraszam tutaj: http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/2012/11/tag-jesienne-umilacze.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie tagi bo lubię czytać o blogerkach, które odwiedzam :)

    A jedyny sposób żeby kaca nie mieć, to nie przestawać pić ;-))) (podobno)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tag, można się dużo dowiedzieć o autorze bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź dzieciaki na kolejne spotkanie blogerek [jeśli będziesz miała w planach przybycie] ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście i o dziwo zawsze lubiłam szpinak za to średnio buraczki:P chociaż teraz też je lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, nie wiem czy dotarła już do Ciebie ta informacja, ale ostatnio doszłysmy do wniosku na kawie, że jesteś piękna ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger