13:03

81. Paczuszka od Archipelagu Piękna

Ostatnio mam mało wolnego czasu i rzadko tu zaglądam, ale jeszcze tydzień :) Za tydzień wraca mój mąż i wszystko wróci do normy :) W końcu będę miała więcej czasu na blogowanie.

Dzisiaj tylko taki szybciutki wpis, bo chciałam się pochwalić paczuszką, jaką ostatnio dostałam :) Paczkę dostałam od Archipelagu Piękna, a w niej...



Opis ze strony producenta

Algowy okład na ciało - Body wrapping

 

Okład ten łączy w sobie właściwości alg czerwonych, brunatnych i zielonych. Do produkcji preparatu użyto algi w formie zmikronizowanej, dzięki czemu po zmieszaniu z wodą szybko uwalniane są składniki aktywne i większa ich ilość zostaje zaabsorbowana przez skórę.
Okład posiada rzeczywistą zdolność modelowania, oczyszczania i remineralizacji ciała.
Ulega przyśpieszeniu proces kształtowania sylwetki, dzięki jodowi zawartemu w aldze Laminaria digitata stymulowane są procesy lipolizy ( redukcji tkanki tłuszczowej). Skutecznie wspomaga walkę z cellulitisem.
Morszczyn bogaty w minerały i  pierwiastki śladowe, aktywizuje procesy metaboliczne w komórkach, stymuluje mikrokrążenie. Działa drenująco i absorbuje toksyny wydzielane z potem w czasie trwania zabiegu.
Lithothamnium calcareum zawiera znaczne ilości magnezu i wapnia, Ulva lactuta bogata w żelazo, Himanthakia elongata dostarcza fosfor, Palmaria palmata zawiera witaminy i pierwiastki śladowe, Porpyha Sp to znaczna ilość żelaza, jodu , miedzi i cynku. Połączenie tych alg tworzy kompletną kompozycję minerałów i mikroelementów niezbędnych do przywrócenia właściwej kondycji naszej skóry.


Już nie mogę się doczekać testowania :) Zobaczymy jak się sprawdzi. Oczywiście recenzja na pewno się pojawi.

Teraz muszę uciekać, ale później znowu się pojawię :)

Miłego dnia :)

15 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo zachęcająco:) a to pudełeczko jest przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący :) czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj predko, ciekawa jestem recenzji tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez jus jestem ciekawa twojej opini :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, czekam na recenzję :)
    Twoja paczuszka dotarła, właśnie się zbieram do pochwalenia sie na blogu! Dziękujęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż ci zazdroszczę takich nowinek kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na Twój powrót i recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi ciekawie, również czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba u kogoś też widziałam zapowiedź dłuższego tekstu o tym kosmetyku. Też chętnie przeczytam recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczesciara :P czekam na powrot Twojego meza :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku, dawno Cię tu nie było!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger