14:21

Dove żel pod prysznic i olejek z Marokańskim Olejkiem Arganowym

Jakiś czas temu w Lidlu wpadł mi w oko zestaw kosmetyków Dove. Długo się nie zastanawiałam, bo uwielbiam ich żele pod prysznic :) Jak się okazało i tym razem był to strzał w dziesiątkę.




W zastawie znajdują się:
 - Odżywczy żel pod prysznic,
- Olejek do mycia ciała z Marokańskim Olejkiem Arganowym,
- Szampon do włosów suchych i puszących się,
- Antyperspirant w aerozolu

Za cały zestaw zapłaciłam 29,99 zł.




Olejek do mycia ciała Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym 

Uwielbiam olejki do mycia za to, że łączą oczyszczanie i nawilżanie. Olejek przyjemnie rozprowadza się na skórze i całkiem dobrze się pieni, chociaż tego wcale się nie spodziewałam. Oczywiście za to plus ;) Z łatwością można go spłukać i nie zostawia tłustej lepkiej warstwy. A działanie? Dla mojej suchej skóry ten olejek to zbawienie. Olejek tak dobrze nawilża skórę podczas mycia, że późniejsze użycie balsamu czy masła nie jest konieczne. Dla mnie jest to jeden z najlepszych kosmetyków pod prysznic jakie miałam do tej pory :)



Odżywczy żel pod prysznic

W zestawie jest jeszcze żel pod prysznic. Z żelami Dove jest tak, że jak raz się ich użyje, to później zawsze się do nich wraca. Też tak macie? :) Żel uwielbiam za delikatny zapach.  Dzięki swojej kremowej konsystencji nie spływa z dłoni i idealnie rozprowadza się na skórze. Ogromnym plusem jest to,że faktycznie nie wysusza skóry podczas mycia, tylko ją nawilża, a skóra po umyciu jest gładziutka :) 



Jeżeli jeszcze nie miałyście tych kosmetyków, to szczerze polecam, bo naprawdę warto w nie zainwestować. Ostatnio w Hebe widziałam ten zestaw, tylko że tam trzeba mieć ich kartę i wtedy można go kupić za 29.99 zł. Za te pieniądze nie ma się nad czym zastanawiać :D



Szampon wezmę pod lupę za jakiś czas, bo jeszcze czeka na swoją kolej ;)

Miłego dnia :*


12 komentarzy:

  1. Żele Dove i deo bardzo lubię i używam. Teraz mam też masło do ciała, ale olejek mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, kusisz ;) olejku pod prysznic nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa tego olejku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taki zestawik to dobra cena, a ja bardzo lubię kosmetyki Dove. Te ich żele pod prysznic są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki DOVE są na prawdę fajne - od czasu do czasu sama chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zele pod prysznic Dove, antyperspiranty sie mnie nie sprawdzily, a innych produktow jeszcze poza mydlami do mycia rak niestety nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeli pod prysznic czy mydło warto stosować w uzdatnionej, miękkiej wodzie kranowej - wtedy lepiej działają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger