14:21

Dove żel pod prysznic i olejek z Marokańskim Olejkiem Arganowym

Jakiś czas temu w Lidlu wpadł mi w oko zestaw kosmetyków Dove. Długo się nie zastanawiałam, bo uwielbiam ich żele pod prysznic :) Jak się okazało i tym razem był to strzał w dziesiątkę.




W zastawie znajdują się:
 - Odżywczy żel pod prysznic,
- Olejek do mycia ciała z Marokańskim Olejkiem Arganowym,
- Szampon do włosów suchych i puszących się,
- Antyperspirant w aerozolu

Za cały zestaw zapłaciłam 29,99 zł.




Olejek do mycia ciała Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym 

Uwielbiam olejki do mycia za to, że łączą oczyszczanie i nawilżanie. Olejek przyjemnie rozprowadza się na skórze i całkiem dobrze się pieni, chociaż tego wcale się nie spodziewałam. Oczywiście za to plus ;) Z łatwością można go spłukać i nie zostawia tłustej lepkiej warstwy. A działanie? Dla mojej suchej skóry ten olejek to zbawienie. Olejek tak dobrze nawilża skórę podczas mycia, że późniejsze użycie balsamu czy masła nie jest konieczne. Dla mnie jest to jeden z najlepszych kosmetyków pod prysznic jakie miałam do tej pory :)



Odżywczy żel pod prysznic

W zestawie jest jeszcze żel pod prysznic. Z żelami Dove jest tak, że jak raz się ich użyje, to później zawsze się do nich wraca. Też tak macie? :) Żel uwielbiam za delikatny zapach.  Dzięki swojej kremowej konsystencji nie spływa z dłoni i idealnie rozprowadza się na skórze. Ogromnym plusem jest to,że faktycznie nie wysusza skóry podczas mycia, tylko ją nawilża, a skóra po umyciu jest gładziutka :) 



Jeżeli jeszcze nie miałyście tych kosmetyków, to szczerze polecam, bo naprawdę warto w nie zainwestować. Ostatnio w Hebe widziałam ten zestaw, tylko że tam trzeba mieć ich kartę i wtedy można go kupić za 29.99 zł. Za te pieniądze nie ma się nad czym zastanawiać :D



Szampon wezmę pod lupę za jakiś czas, bo jeszcze czeka na swoją kolej ;)

Miłego dnia :*


42 komentarze:

  1. Żele Dove i deo bardzo lubię i używam. Teraz mam też masło do ciała, ale olejek mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, kusisz ;) olejku pod prysznic nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa tego olejku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taki zestawik to dobra cena, a ja bardzo lubię kosmetyki Dove. Te ich żele pod prysznic są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki DOVE są na prawdę fajne - od czasu do czasu sama chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zele pod prysznic Dove, antyperspiranty sie mnie nie sprawdzily, a innych produktow jeszcze poza mydlami do mycia rak niestety nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeli pod prysznic czy mydło warto stosować w uzdatnionej, miękkiej wodzie kranowej - wtedy lepiej działają.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam żelu Dove od dawna i moja skóra go kocha !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Dove :)
    Ich zapachy są obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ik ha it artikel lêzen en ik begryp, tankje jo heul foar it dielen fan ynformaasje, sûnder groeten fan ús SHARES ZAHRA HERBAL

    Obat Miom

    Obat Oles Tahan Lama

    Obat Benjolan Di Vagina

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szukam recenzji szamponu i nigdzie nie mogę znaleźć ale ta seria do ciała sprawdziła się super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 9b7727d84a178b1d4cb0c554d11b1024
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your explanation, very good content. eb7bc165e8ef9b54c7b3250fce35bf4f
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger