12:28

326. Blogerski Dzień Kobiet - upominki od sponsorów

Witajcie :)

Recenzja ze spotkania już była, więc przyszła pora na pokazanie upominków od sponsorów. Nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle, więc dzisiaj znowu zasypię Was zdjęciami :) Część jest już w użyciu, część (ta spożywcza) już zjedzona, a reszta czeka na swoją kolej. A i rodzynek było całe opakowanie, ale do zdjęć dotrwało tylko kilka sztuk, bo wiecie - mąż i dzieci to takie łakomczuchy :D Były jeszcze piękne przypinki od firmy http://przypinka.pl/, ale gdzieś mi się zdjęcie zapodziało.

































A dla Was mam kod rabatowy -20 % na zakupy w sklepie Futurosa :)

http://sklep.futurosa.net/shop.html

Miłego dnia :*

17 komentarzy:

  1. Sporo tego! Świetne nowości do testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę, się że kosmetyki się podobają a słodycze smakowały łakomczuchom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pędzle mnie ciekawią i produkty melisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie dobrodziejstwa :-) Czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękny kolor błyszczyku Lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle tego, że nie wiem na co patrzeć, lakiery boskie, w ogóle super kosmetyki :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. miło, widzę po raz kolejny Biedronkę -zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cudowności! Z niecierpliwością czekam na recenzję kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne projekty ! bardzo ładnie tutaj u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne upominki :) ciekawią mnie te kosmetyki urody z melisą i ten kolor lakieru bell jest przecudny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam jestem Tosia ,
    niezwykle przyjemnie przegląda się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga również nie raz, a tymczasem pozdrawiam oraz zapraszam na moją strone www

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger