12:38

288. RIVAL de Loop - Peeling w kremie

Z kosmetykami tej marki spotkałam się po raz pierwszy. Jakoś nigdy nie wzbudzały mojego zainteresowania, ale akurat skończył mi się peeling do twarzy i postanowiłam wypróbować coś innego :)


Przyznaję, że już po pierwszym użyciu bardzo go polubiłam. Jest to mała, poręczna tubka, z której łatwo wycisnąć odpowiednią ilość kosmetyku. Peeling jest bardzo wydajny. Kupiłam go już dawno temu, a dopiero teraz sięgnął dna. Ma fajną, kremową konsystencję, łatwo rozprowadza się na twarzy. Zalecane jest nałożenie kremu na dłoń i spienienie go przy pomocy ciepłej wody. Czasami robiłam tak, jak zaleca producent, a czasami od razu nakładałam na twarz.


Te drobinki to drobno zmielone pestki moreli, które świetnie radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka. Dodatkowo bardzo przyjemni pachnie, chociaż niektórzy twierdzą, że śmierdzi :) Zapach wiadomo - kwestia gustu :) Skóra po użyciu tego peelingu jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku. Co więcej peeling naprawdę poprawia naturalny odcień skóry, bardzo ładnie wyrównuje koloryt i nadaje twarzy takiej świeżości. Chciałabym, aby moja twarz zawsze tak ładnie wyglądała, jak po użyciu tego peelingu :)
Cena to ok 7 zł / 75 ml.
Dla mnie jest to świetny peeling :)


43 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale używałam płynu do demakijażu z tej firmy oraz pianki do mycia twarzy. Oba kosmetyki były dobre i tanie. dlatego wierzę, że ten peeling naprawdę się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam innych kosmetyków tej marki, ale możne kiedyś jeszcze na coś się skuszę :)

      Usuń
  2. Ja miałam z RDL tonik i trochę mnie zawiódł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tylko tego i niestety nie wiem, jak sprawdzają się pozostałe, ale czytałam różne recenzje o ich kosmetykach :) To chyba taka loteria :)

      Usuń
    2. Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

      Usuń
  3. Muszę się jemu przyjrzeć, bo wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie warto po niego sięgnąć :)

      Usuń
  4. hmmm pierwszy raz widzę i słyszę o tym produkcie ale jak zobaczyłam cenę to aż kusi żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię ten peeling i czeka w kolejce na recenzję.
    Tani a bardzo przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  6. też go używałam, bardzo mi się zapach podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach również bardzo się spodobał :)

      Usuń
  7. miałam kiedyś żel do twarzy tej firmy i nie zadowolił mnie swoim działaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam innych kosmetyków tej marki.

      Usuń
  8. gdyby nie zapas peelingów na półce to bym się skusiła, bo Twoja recenzja brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już kilka czeka w kolejce :)

      Usuń
  9. Nie spodziewałam się takich zachwytów :) Fajnie, że taki tani produkt tak dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie spodziewałam się, że ten peeling będzie tak dobrze działał :)

      Usuń
  10. Szkoda że z moją cerą nie mogę stosować żadnych peelingów z drobinkami bo bym bardzo chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie dobrze się sprawdzają, ale każda cera ma swoje wymagania :)

      Usuń
  11. Mam żel tej firmy i też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że też zawsze omijałam tą markę w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  13. z rival de loop jest bardzo dobry płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam go zupełnie ale ciekawie się prezentuje, akurat kończy mi się peeling więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tani i dobry:) czegóż chcieć więcej? Może pompeczki ale to tylko tak gadżetowo. Na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś jeszcze nic nie miałam z tej firmy nigdy podczas zakupów nie skusiła mnie ta firma ale teraz chętnie zwrócę na niego uwagę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam piankę do twarzy tej firmy i była całkiem fajna. Peelingów używam praktycznie tylko domowych, więc na ten się nie skuszę, ale fajnie, że u ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie drobinkowce odpadają, ale ciekawie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z czystym sumieniem polecam inne kosmetyki tej marki . Siostra mi z Niemiec wysyłała dużo kremów,maseczek,żeli z tej serii są naprawdę dobre nie uczulają a mam bardzo wrażliwą skórę czasem te z górnej półki kremy powodowały pieczenie buzi a te nie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przyznaję, ze omijam tę markę, ale może warto sie zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przypominam sobie żebym miała cokolwiek z tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba w ogóle nic nie miałam z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś pamiętam miałam tonik z tej firmy i był całkiem całkiem. Peelingu nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi fajnie, będę musiała wypróbować :) Ja z RDL miałam mleczko do demakijażu i je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zużyłam już chyba 2 opakowania tego kosmetyku, a w zapasie już mam nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście wydaje się być super, chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger