18:33

231. Moja wyczekiwana paczuszka :D


W niedzielę między godziną 19.00 a 24.00 można było kupić 6 kosmetyków Pat&Rub ze zniżką -50%. Promocja jak marzenie, szczególnie wtedy, gdy ma się jeszcze kod urodzinowy, który upoważnia do -20% na całe zakupy : D Tak więc moje szczęście sięgnęło zenitu, gdy okazało się, że kosmetyki objęte promocją mogę zamówić z 70% zniżką : D Nie mogłam tego nie wykorzystać.

Kupiłam więc:

1. Balsam po goleniu - prezent dla taty, bo wczoraj miał imieniny :) Mam nadzieję, że się ucieszy :)


2. Szampon i płyn do mycia dla niemowlaków i dzieci - Moi chłopcy go uwielbiają, a ja zakochałam się w jego zapachu. Jest doskonały. Dzisiaj jak go zobaczyli, to aż piszczeli z radości. Uśmiech na twarzach dzieci - bezcenny :) Zamówiłam w sumie dwie sztuki, ale drugi płyn powędruje do innego maluszka :)


3. Rewitalizujący żel myjący - Z tej serii miałam olejek do kąpieli i byłam nim zachwycona. Teraz przyszła pora na żel myjący. Zobaczymy jak się sprawdzi.


4. Płyn micelarny - pisałam już o nim na blogu. Regularna cena jest dla mnie nie do przyjęcia, ale trafiając na taką promocję nie ma się nad czym zastanawiać :) Znowu mogę się cieszyć jego cudownym zapachem. Żałuję tylko tego, że zamówiłam jedynie jedną buteleczkę :(


A Wy zamówiłyście coś? Ja jestem strasznie zadowolona z zakupów, bo przecież zamiast 338 zł, zapłaciłam 135 zł + 15 zł wysyłki. Takie zakupy to ja bardzo lubię : D

Miłego wieczoru :*

44 komentarze:

  1. Dla każdego coś dobrego, tylko o mężu zapomniałaś :) Chyba że dla niego będzie micel :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna promocja :)
    Zauważyłam, że P&R często takowe oferuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero drugi ram miałam okazję z niej skorzystać, ale na pewno nie ostatni :)

      Usuń
    2. ja jeszcze takiej promocji nie wyczaiłam :( okazja niesamowita :D

      Usuń
  3. wow taka promocja robi wrażenie :):) nic nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne produkty było na co czekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo kazali czekać na taką promocję, ale warto :)

      Usuń
  5. Tylko ja nie wiedziałam o tej promocji?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde świetna promocja była, a ja o niej nie wiedziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaglądać na ich FB, bo zawsze informują o takich promocjach :)

      Usuń
  7. Kurcze, ale przegapiłam :(
    aż mnie zatkało, skąd wiedziałaś o promocji strona na FB czy zaglądałaś regularnie na stronę Pat&Rub?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni zawsze informują o promocjach na FB. Ja jeszcze zapisałam się do newslettera, aby niczego nie przegapić :D

      Usuń
  8. Taka okazja, to tylko brać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie wiedziałam o tej promocji, może to i lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie super okazja Ci sie trafila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to oszczędziłaś :) Gratulacje!
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten szamponik dla dzieci ma uroczą etykietkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi jakoś ta promocja umkneła :(

    OdpowiedzUsuń
  14. żurawinowy zapach jest super

    OdpowiedzUsuń
  15. eh szkoda, że o promo nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja o tej promocji nie wiedziałam ;(((
    Ale zakupy pierwszorzędne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta firma to wciąż dla mnie tajemnica, jeszcze nie miałam okazji jej używać.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem jak się sprawdzi balsam po goleniu for men, napisz kilka słów będę wiedzieć na przyszłość w razie W dla męża

    OdpowiedzUsuń
  19. ja odpuściłam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko ! Tyle cudeniek :) A ja przegapiłam taką promocję :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam, że spore oblężenie było wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Że też ja nie wiedziałam o tej promocji ... ajć ...

    OdpowiedzUsuń
  23. duża zniżka :) ale o żadnym z tych kosmetyków nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  24. nono świetna promocja i kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. z takiej zniżki to i ja bym skorzystała:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy, na dodatek prawie darmo :) Tak kupować to można przez cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  27. aż żal nie skorzystać z takiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią przeczytam recenzję płynu micelarnego!!! Świetne zakupy <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mnie ciekawią te kosmetyki widzę iż na nie niezły BUM lecz jeszcze nic nie zakupiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger