12:57

179. Blogerski Dzień Kobiet w Rzeszowie

W sobotę 9 marca miałam zaszczyt uczestniczyć w Blogerskim Dniu Kobiet :) Spotkanie odbyło się dzięki naszym wspaniałym organizatorkom Izabeli i Ani, które zadbały o każdy szczegół.

W "Kryjówce" spotkało się 25 wspaniałych kobiet, które stworzyły niesamowitą atmosferę.


Na potkaniu pojawili się przedstawiciele takich firm jak:

Sylveco - Pani Joanna Darwińska


Vichy - Pani Kamila Zabrzeska, która przeprowadzała dermokonsultacje. Nawet nie wiecie jak się z nich cieszyłam. Zobaczcie jak uważnie słucham : D


Pat&Rub - Pani Renata Szuszczenko, wspaniała osoba, po której od razu widać, że kocha to co robi :) Długo z nami siedziała, rozmawiała, słuchała tego, co mamy do powiedzenia, zachęcała do dyskusji na temat kosmetyków Pat&Rub. Przyznaję, że ja już zdążyłam się zakochać w tych kosmetykach ;)


Ziaja - Pan Marcin Fruga, który przyniósł dla nas zaproszenia i szybciutko uciekł :)


Organizatorki spotkania - Iza i Ania. Uwielbiam Was dziewczyny :*


Tutaj dziewczyny, z którymi spędziłam te kilka godzin i to właśnie dzięki nim tak dobrze się bawiłam :)

Patrycja - dziewczyna o cudownych włosach :) Też chciałabym mieć takie, ale to akurat marzenie nie do spełnienia :)


Oczywiście nie zapomniałam o Agnieszce, która jest piękną, fantastyczną, wesołą i szaloną  kobietą : D


Jagoda, z którą świetnie mi się rozmawiało :) Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy, bo muszę porachować Ci kości : D


Ewa - Przesympatyczna osoba i ciągle uśmiechnięta :)


Zobaczcie jak się zamyśliłam :) Tak, nawet mi się to zdarza : D



Nie ma to jak odkrywanie zawartości paczuszek. Moja mina mówi sama za siebie :)


Gdy ktoś mnie pyta: "Jak udało się spotkanie?", pokazuję to zdjęcie:


Prezentów było mnóstwo... Cieszę się, że miałam męża do pomocy, bo sama bym sobie nie poradziła z przywiezieniem tego do domu :)


Jestem niesamowicie szczęśliwa, że mogłam być tam z Wami.
Dziękuję Wam za wszystko i już nie mogę się doczekać kolejnego Dnia Kobiet : D

Ps. Zdjęcia zapożyczone od Izy, Ani i Agi, oczywiście za ich zgodą.

Miłego dnia :*

35 komentarzy:

  1. bardzo fajne są tego typu spotkania :) ja niedługo uderzam do Opola na spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest Was wszystkie zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny dzień kobiet zrobimy sobie w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę mogła przyjechać :)

      Usuń
  4. Fajne towarzystwo :) Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko jedyna ileż cudowności "przytargałaś" do domku :D
    Zamyślona Renatka Dancewicz ;) - uważam, że podobieństwo jest ogromne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobieństwo chyba jeszcze długo będzie się za mną ciągnęło :)

      Usuń
  6. hiii zostałaś okrzyknięta Renatką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spotkanie :) Chętnie bym wpadła na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się wielkie testowanie. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem spore, chociaż już część rozdałam :)

      Usuń
  9. faktycznie jak mówią dziewczyny na innych blogach, jesteś podobna do Renaty D.
    świetne spotkanie, żałuję, że nie pojechałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cię nie było. Chętnie poznałabym Cię osobiście :)
      A podobieństwo jej minimalne :D

      Usuń
  10. musiało być świetnie - Wasze miny mówią same za siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ajj ajj widzę, że było fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ciebie nie było. Następnym razem musisz być :)

      Usuń
  12. Z profilu jesteś bardzo podobna do Renaty Dancewicz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o raju, ile paczek! *.*
    pokaż zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poległam w połowie robienia zdjęć tym paczkom :) Zawartość możesz zobaczyć np. u Izy :)

      Usuń
  14. taki Dzień Kobiet to chyba marzenie każdej babki ;) świetne spotkanie, miło zobaczyć tyle pięknych, uśmiechniętych buziek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dziewczyny uśmiechnięte, więc spotkanie udane :)

      Usuń
  15. Kochana, naprawdę jesteś podobna do Renaty Dancewicz :)
    Widzę, że spotkanie było fantastyczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalne podobieństwo :)
      A Ciebie dlaczego nie było? :)

      Usuń
  16. Było genialnie, a ja się cieszę że wreszcie się lepiej poznałyśmy i mam nadzieję że się spotkamy 27, także uśmiechaj się ładnie do mamy i teściowej i jedziemy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę :) Mam nadzieję, że uda mi się wyrwać z domu :)

      Usuń
  17. wspaniałe spotkanie, widać że atmosfera była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow ile kosmetyków, spełnienie marzeń każdej kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spotkanie było superowe :) I bardzo miłlo było Ciebie poznać :)* mam nadzieję, do zobaczenia w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a tam zaraz kości byś chciała rachować Renatka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger