12:24

332. Ingrid - Lakier do paznokci Estetic (285)

Dawno już nie pokazywałam Wam lakierów do paznokci, ale moje paznokcie ostatnio zostały skrócone prawie do minimum. Nie miałam chyba jeszcze tak krótkich paznokci, ale złamałam trzy i musiałam skrócić resztę :)



Ostatnio zabrałam się za odnawianie starych kufrów babci i przez to moje dłonie i paznokcie trochę ucierpiały. Teraz zaopatrzyłam się w szlifierkę, więc praca będzie łatwiejsza, przyjemniejsza i szybsza. Kiedyś pokażę Wam efekty mojej pracy ;) A dzisiaj będzie o lakierze do paznokci marki Ingrid Estetic (285). Lakier ma bardzo wygodny pędzelek, którym łatwo mogę rozprowadzić lakier na paznokciach. Jest troszkę szerszy niż standardowe pędzelki. Konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta, dzięki czemu lakier nie rozlewa się na skórki. Ogromnym plusem jest to, że lakier sam się profiluje na paznokciu, więc nie ma możliwości, aby powstały jakieś nierówności na paznokciach. Ja nałożyłam dwie grubsze warstwy lakieru. Już jedna warstwa daje nam ładny kolorek, ale dla wzmocnienia koloru i dłuższej trwałości trzeba nałożyć drugą warstwę. Lakier ma piękny połysk, który uwielbiam :) Lakier całkiem szybko schnie, nawet po nałożeniu dwóch grubszych warstw.

Cena lakieru to 3,99 zł / 10 ml.
Dostępność: TUTAJ




Miłego dnia :*

20 komentarzy:

  1. ładna, klasyczna, bardzo kobieca czerwień :-)
    nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy, ale kuszą mnie piaski od nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, klasycznie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  3. już miała okazję nosić go na paznokciach i całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś brąz - strasznie odbarwił mi płytkę, za nic nie mogłam tego zmyć, musiałam czekać aż odrośnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna klasyczna czerwień ;) Cudnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam, ale jeszcez nie malowalam nim ;o ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czerwień - piękny jest i mega sexowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam tak pięknej czerwieni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana szalejesz blizna jak u pirata :P A czerwień piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blizna to ostrzeżenie, aby jednak nie być nadgorliwym :D Wstałam wcześniej, bo chciałam chociaż raz zrobić mężowi kanapki do pracy, ale trochę się pocięłam :D

      Usuń
  10. bardzo ładny odcień czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki odcień czerwieni lubię. Ja zawsze nakładam dwie warstwy, wtedy lakier się tak szybko nie ściera na końcówkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna czerwień, lubię tak eleganckie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger