12:05

153. Noworoczny spacer

Nowy rok zaczęliśmy od... pięknej pogody. Słoneczko świeciło za oknem, więc szkoda zmarnować taki dzień i siedzieć w mieszkaniu. Trochę ruchu i świeżego powietrza jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)
Wybraliśmy się więc na noworoczny spacer do parku.

Ostrzegam, że będzie sporo zdjęć :)

Moich chłopców pewnie niektórzy z Was kojarzą, bo czasami wpychają się w kadr :) Dzisiaj mieli specjalną sesję zdjęciową i chyba mają już dosyć zdjęć na jakiś czas :)

A poniżej uśmiechy moich dzieci specjalnie wypracowane na potrzeby zdjęć :)

Chłopcy uśmiech!



A gdy już mamy dosyć uśmiechania się... pokazujemy języki :)


Z mamusią też idą za rączki tylko na potrzeby zdjęcia, bo w warunkach naturalnych ciężko ich złapać :)


Mały pieszczoch :) Przytula się do człowieka i całuje - kilkadziesiąt razy w ciągu dnia :)
Przymilanie się - poziom ekspert.


A to ja :) Troszkę mi się przytyło ostatnio, ale w kadrze jeszcze się mieszczę :)


Skoro jestem ja, to jest również i mój mąż :)


Chłopcy znaleźli w parku jakiś tunel i poszli go zwiedzać...


A w tunelu był pofól (czyt. potwór) i ... trzeba wiać :)


Uchowało się jeszcze troszkę śniegu i trzeba sprawdzić, czy przypadkiem nie jest sztuczny :)


Jak pewnie wszyscy zauważyli - dzieci z patykami biegają, bo patyk to jest to :)


Zaskoczyło mnie to, że u nas w parku można znaleźć sprzęty do ćwiczeń, ale przecież ruch to zdrowie :)



Teraz już wiecie jak wygląda moja rodzinka :) Jak widzicie - sami szaleńcy i normalnej osoby na próżno tu szukać :)

Miłego dnia :*

42 komentarze:

  1. jaka słodka rodzinka, ślicznie wyglądasz:)
    masz wspaniałych chłopców:)

    a mój mąż za to podpowiada, że może źle nie będzie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Twój mąż to potrafi człowieka pocieszyć :)

      Usuń
  2. masz przystojnego męża i przesłodkie dzieciaki, już pewnie nie raz to słyszałaś :) w kadr się pięknie mieścisz więc zupełnie nie wiem o co Ci chodzi :) u mnie w parku też ostatnio zauważyłam te sprzęty do świczeń i aż się zdziwiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się mieszczę, ale jak będę się rozrastać w takim tempie, to może być problem :)
      Sama chętnie skorzystam z tych sprzętów jak będzie cieplej :)

      Usuń
  3. musisz mieć wesoło :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i Twój tak podejdzie do sprawy zakupów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myslałam, że Twoi chłopcy są podobni do Ciebie, ale teraz widzę że do taty też :)
    Ja na zimę "przybrałam nieco", to nieco to 10 kg! , które od wczoraj "intensywnie zrzucam" :)
    Oj trudno będzie ale dam radę, muszę !
    Pozdrawiam całą Twoją uroczą rodzinkę, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden jest podobny do mamy, a drugi do taty :)

      Usuń
  6. Jest jeszcze ta druga strona..że jak skomentujesz,to blogerki najczęściej na blogach siedzą cały dzień(co jest kolejną rzeczą,której nie rozumiem..bo ja siedzę dość długo,ale jednak bez przesady^^)
    więc jeśli komentujesz przed dodaniem notki..to jest większe podobieństwo,że skomentują notkę poprzednią..haha,ale to już tak czysto rozsądne patrzenie^^

    P.S.Ale rodzinnie<3Ja niestety nie skorzystałam z tej pogody,bo byłam chora i nic nie robiłam;<Ale zdjęcia są przecudowne!Uśmiech(nawet wyuczony do zdjęć)dzieci,to coś,co chyba najbardziej urzeka na zdjęciach:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawsze cieszę jeżeli ktokolwiek do mnie zajrzy i coś napiszę, więc nie zależy mi na tym pod którą notką zostawi komentarz :) Najważniejsze, żeby nie był to komentarz w stylu "fajny blog, zapraszam do siebie" :)
      A dzieciaczki to istne potworki, chociaż na zdjęciach wyglądają uroczo :D

      Usuń
    2. Mhy.no niby racja..ale ja wolę żeby komentarze były "na bieżąco",czyli pod tą najaktualniejszą notką..ale ja bardzo mało komentuje blogów..więc rzadko mi się zdarza to kontrolować:)

      Usuń
  7. O jaka piękna rodzinka ! Jak się na Was patrzy to aż się człowiek szeroko uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne zdjęcia na poprawę humoru :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia i wszyscy fotogeniczni :-) Ferajnę chłopaków masz w domu :-) My też wyszliśmy z córą na spacer, bo żal było w domu siedzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczna rodzinka z Was :) aż się buzia sama uśmiecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak słodko... uroczych masz synków, podobni do Ciebie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kuuuurcze ja ich pierwszy raz widze no !! sa cudowni, przeslodcy i w ogole masa ;)) ale super ;DDD az nie moge sie doczekac wlasnej rodizny jak tak patrze na ta notke ;))
    no a u mnie juz snieg !! ;D

    ojj te postanowienia tez tak czesto mam ^^ chociaz czesciej mam tak ze jak chce cos zrobic i nagle mama wbija z krzykiem zebym zrobila wlasnie to samo.. i momentalnie sie odechciewa ;DDD masakra ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodkie te Twoje chłopaki - nic dziwnego, że takie przytulaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to maz jednak ciemny :P widac bylo :D

    Slicznych masz facetow w zyciu :p teraz tylko dziewczynki brakuje, zeby mamie smutno nie bylo :)

    Ja sniegu nie widzialam na swieta, mam wylaczone ogrzewanie i otwarte okno.... cieplo, +12 ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja lubię ten park!!! Byliśmy tam z Olczką na pierwszym spacerze jak miała miesiąc :) a ja wyglądałam jak dojna krowa ;ppp U mnie nie ma gdzie tak pospacerować. Chłopcy pięknie pozowali :) a Ty już nie przesadzaj z tym przytyciem ;) nic nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze dzieciaki! :-)
    Pięknie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj miło popatrzeć na takie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne chłopaki :) No i Ty oczywiście też :D

    Fajna te sprzęty w parku, w stolicy to pewnie by zaraz ich tam nie było albo by były poniszczone xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Urocze chłopaczki :) U mnie w parku też jest parę takich sprzętów, ale to taka dzielnica, że lepiej tam nie ćwiczyć :/

    OdpowiedzUsuń
  19. na pierwszym zdjęciu Michaś bardzo przypomina Kacpra z rodzinki.pl, ale ogólnie bardzo podobny do Ciebie ; )
    za to Mati to chyba wykapany tata, nie? ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. wesoła i szczęśliwa rodzinka, wyglądasz ślicznie :)
    uwielbiam takie chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo sympatyczne zdjęcia, też w święta wuspacerowałam się co nieco bo pogoda była cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo! ale ciasteczko z Twojego Męża ;) pasujecie do siebie!
    piękna rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczupła jesteś, marudzisz! :)
    Mniejszy synek jest pocieszny, papa mi się śmiała, jak oglądałam Wasze zdjęcia. Idealna rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna rodzinka - same sympatyczne buzie :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  25. sądząc po minie Twojego syna ten potwór musiał być naprawdę straszny:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne dzieciaczki, a Ty niczego sobie, rzekłabym nawet u lala ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne zdjecia;)))
    takie rodzinne są najladniejsze;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. słodkie te Twoje chłopaki, wszystkie bez wyjątku, a najbardziej ten najstarszy ;-)
    fajny, rodzinny wpis :-)
    śliczna kobieta z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne dzieciaczki ;) i przede wszystkim piękna, uśmiechnięta mama, a to przecież podstawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger