13:48

56. MUA - lakier do paznokci (15)

Zgodnie z Waszym życzeniem przedstawiam Wam lakier, który ostatnio dostałam w paczuszce z Anglii. Strasznie spodobał mi się ten kolor lakieru, a że nie mam żadnego z MUA długo się nie zastanawiałam :)

Lakier w rzeczywistości ma piękny intensywny malinowy kolor. Niestety nie mogłam go uchwycić, a robiłam co mogłam :)

Pokażę Wam co mi wyszło :) Tu bardziej przypomina czerwony niż malinowy :( No trudno.


Aplikacja - Może zacznę właśnie od tego. Początkowo, gdy zobaczyłam pędzelek, pomyślałam że raczej się nie polubimy, bo ja wolę bardziej płaskie i właśnie takimi dobrze mi się maluje. Ten wcale nie jest płaski, ale postanowiłam spróbować. Jak się okazało świetnie mi się nim pracuje i mogę bardzo dokładnie nałożyć lakier. Widać to na zdjęciach.


 Konsystencja - Dla mnie jest odpowiednia. Nie jest za rzadka i bardzo ładnie się rozprowadza.


Krycie - I to właśnie zdziwiło mnie najbardziej. Na paznokciach mam tylko 1 grubszą warstwę lakieru. Nie widać żadnych prześwitów, lakier jest ładnie rozprowadzony i co najważniejsze sam się "profiluje" (jeżeli można to tak nazwać). Idealnie w równiej mierze pokrywa cały paznokieć. Jeżeli gdzieś nałoży nam się więcej, nie musimy się martwić, że będzie to widoczne.


Dzięki temu, że wystarcza nam tylko jedna warstwa, lakier bardzo szybko schnie i spokojnie można malować paznokcie wieczorem przed snem.

Ubolewam tylko nad tym, że nie mogłam Wam pokazać rzeczywistego koloru lakieru, bo ja zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Piękna, soczysta i intensywna malina :)
Myślę, że lakiery MUA zagoszczą u mnie na stałe :)


CENA
£1.00 / 6.2 ml


Nie wiem jeszcze ile wytrzyma na paznokciach, ale jak sprawdzę, to dopiszę :)

Przypominam o rozdaniu, na które możecie się zapisywać TUTAJ.

Miłego dnia :)

26 komentarzy:

  1. Śliczny , a jeszcze jak jedna warstwa wystarcza to już w ogóle extra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takimi az miło jeśc malinki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmmmmmmalinowy ;)))
    Mmmmmmmmmmniam :)
    piekne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny kolor! ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowny kolorek :)) udanego dnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest cudowny, a lakieru jeszcze nigdy nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi przypomina taki dość ciemny malinowy ;) Piękny kolorek ;*

    U mnie recenzja pudru UNIVERSE od Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. love this nailspolish and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękność- cudowny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne i zadbane paznokcie i jaki piękny kolor lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SYLKA CZY TY CHCESZ BYM DOPŁACAŁA ZA BAGAŻ W DRODZE POWROTNEJ DO POLSKI :) ? TYLKO KUSISZ I KUSZISZ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piekne paznokcie!:0 czerwony bardzo do nich pasuje:)
    Cieszę się, że zadeklarowałaś sie odwiedzać mnie częściej:) To bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana mam wszystkie ich lakiery do paznokci i je uwielbiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolor, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolor. I ta jedna warstwa mnie fascynuje. To niezbyt częsta przypadłość lakieru, aby po warstwie już wszystko było pięknie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały kolor! jestem zachwycona:D

    OdpowiedzUsuń
  18. BOSKI kolorek;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. slicznie wygląda :) również mam jeden lakier mua ale niestety jakość jest okropna :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,

    Kosmetyki MUA MakeUp Academy będą dostępne w Polsce już w najbliższym czasie.
    W czerwcu rusza sprzedaż online pod adresem www.muapolska.pl
    O wszystkim będziemy informować na naszym FanPage na fb - MUA Make Up Academy Polska - zapraszamy do polubienia.
    Zapraszamy również do odwiedzania naszego konta na Twitter oraz bloga muamakijaz.blogspot.com.

    z pozdrowieniami
    MUA Polska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger