17:42

43. Pierwsze denka

Ja również postanowiłam pokazywać moje denka po każdym miesiącu, bo zauważyłam, że więcej kupuję niż zużywam :)

Moje denka to głównie żele pod prysznic :)


Dzisiaj tylko tak szybciutko, bo muszę zająć się synkiem, który rozwala mi moje denka :) Jeżeli chcecie wiedzieć coś więcej na temat tych kosmetyków, to pytajcie :)

1. Hean - Peeling cukrowy TUTAJ
2. Garnier - odżywka do włosów z drożdżami piwnymi i owocem granatu
Raczej już jej nie kupię, bo jest bardzo mało wydajna i strasznie denerwuje mnie ten maluteńki otwór, przez który trzeba ją wyciskać :( Faktycznie nadawała włosom objętości, ale dla moich się nie nadaje.
3. Dove - Kremowy żel pod prysznic
Żel faktycznie ma konsystencję kremu. Dzięki temu nic się nie rozlewa i bardzo fajnie się rozciera, ale ja jednak wolę typowe żele.
4. Fa Nutri Skin Green Tea
Żel ma bardzo świeży zapach - idealny na lato. Dobrze się pieni i ma fajną konsystencję. Na pewno jeszcze go poszukam :)
5. Pantene - odżywka do włosów
Faktycznie moje włosy wyglądają na zdrowsze i bardziej błyszczące. Zapach również jest przyjemny, ale opakowanie mało wydajne.
6. Alterra - żel pod prysznic TUTAJ
7. Rexona - antyperspirant
Nie kupię więcej. Mi nie zapewnia nawet podstawowej ochrony. Kupiłam teraz kulkę Garniera i to ona zostanie ze mną na dłużej.
8. Palmolive Thermal Spa - żel pod prysznic z ekstraktem z maku i eukaliptusa.Kupię na pewno :) Jest cudny :)
9. Perfecta Spa - peelingcukrowy
Peeling pewnie większości znany. Mnie niestety nie przekonał. Zostawia tłustą warstwę, której nie znoszę i cieszę się, że już się skończył.

To by było na tyle :) Wieczorem ogłoszę zwycięzcę mojego rozdania :)

Miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. gratuluję zużycia tylu produktów ja chyba też muszę zacząć prowadzić projekt denko co miesiąc może w końcu zobaczę moje zużycie kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko aleś tego zużyła :D i jeszcze takie duże opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ponoć im mniejszy otwór tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)hihi,heana mam,muszę wreszcie go ruszyć,pantene mnie coraz bardziej interesuje:)mam nadzieję,że nie obraziłaś się za mój żart,ale jakoś tak mnie naszło;)pzd.I.

      Usuń
    2. :)a czasami tak coś walne:)kiedyś laska napisała,że lubi wieszać w szafie zapachy (tzn.saszetki zapachowe),ja na to,że wolę wyprać ciuchy i....lawina poleciała,hehe:)straszna jestem:)

      Usuń
    3. To dobrze,bo na pewno coś jeszcze kiedyś walnę u Ciebie w komentarzu:)hihi:)

      Usuń
  4. Alterra za mną chodzi i chodzi, ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych denek u mnie też by się pewnie tyle nazbierało jakbym od razu nie wyrzucała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę znajome Palmolive , Dove i Rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycziie sporo żeli pod prysznic ;p
    Ja mam peeling cukrowy Perfecty migdałowy i też mi nie odpowiada, ale raczej dlatego, że nie jest bardzo mocny

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szampon Garnier od tej odżywki i mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling perfecta miałam i kocham, uwielbiam. Niezłe twoje pierwsze denko

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę że tez kochasz rexonę w sztyfcie///ja też ///towarzyszy miod kiedy na rynek weszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tego ale chcę spróbować tego pierwszego cukrowego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja lubię oglądać denka ;D spore zużycie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger