13:57

40. Mariza - Żel pod prysznic - granat

Dzisiaj chciałam Wam pokazać żel pod prysznic, który zachwycił mnie swoim zapachem :)
Mowa o odświeżającym żelu pod prysznic o zapachu granatu, który ostatnio zamawiałam.

OPIS PRODUCENTA

Odświeżający żel pod prysznic delikatnie myje i pielęgnuje Twoje ciało, a słodki aromat owocu granatu doskonale odpręża, pozytywnie nastraja oraz dodaje energii. Preparat wzbogacono w oliwę z oliwek, d-pantenol, alantoinę i glicerynę, dzięki którym chroni skórę przed wysuszeniem, wzmacnia jej naturalną barierę ochronną oraz łagodzi drobne podrażnienia. Skóra staje się miękka, gładka i odpowiednio nawilżona, o delikatnym, kuszącym słodyczą zapachu.










MOJA OPINIA

Dzisiaj postanowiłam zrobić krótki opis, ze względu na moją szwankującą dłoń :)

Plusy:

+ piękny zapach,
+ dobrze się pieni,
+ nie wysusza skóry,
+ wygodna buteleczka

Minusy:
- dla mnie konsystencja powinna być troszkę gęstsza, bo czasami coś się rozleje :)
- przez konsystencję również zmniejsza się jego wydajność i dlatego na przyszłość muszę zaopatrzyć się w zapas :)
- słaba dostępność poza konsultantami



Zakochałam się w tym żelu i oczywiście muszę zamówić kolejny. Moja siostra ma melon i też sobie chwali. Może skuszę się jeszcze na inne zapachy z tej linii Spa :)

A teraz mam do Was pytanie :) Wolicie recenzje opisowe, czy konkretne z zaznaczeniem pozytywów i negatywów?

Na dzisiaj to tyle, bo mam problem z nadgarstkiem u prawej dłoni. Nie wiem co zrobiłam, ale strasznie mnie boli i nie mogę nim ruszać. Dzisiaj już umówiłam się na wizytę u Pana, który potrafi to naprawić :) Na pewno nie pójdę do szpitala, bo oni od razu zakładają gips i nawet niczego nie nastawiają. Miałam już kiedyś taką sytuację i omijam naszą służbę zdrowia szerokim łukiem :) Wieczorem zdam relacje z przebiegu wizyty :)

A i moja klawiatura już działa :) Nie ma to jak mąż informatyk :) Dziesięć minut dłubania i klawiatura jak nowa :)

Miłego dnia :)

24 komentarze:

  1. ja wolę jasne plusy i minusy wraz z uzasadnieniem - idealny opis :)
    zapraszam do mnie ! do zgarnięcia kosmetyki za darmo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pachnieć obłędnie :)) Oby z Twoją ręką było wszystko ok, buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. na lekarzy nie ma co liczyć, lepsi rehabilitanci :P o, wlasnie tego nie lubię w żelach, jak się rozlewają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha dobrze, ze maz naprawil :P widac synek ma ciagoty po tacie :P
    oni w sluzbie zdrowia tylko dobijaja :P

    co do opisu: sama nie wiem. nie lubie zbyt rozleglych, bo i tak pomijam pewne info, ale same plusy i minusy to krotko- zalezy jaki produkt. np. taki mzoe byc + i -, ale np. krem do twarzy czy maske wolalabym dluzszy opis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie takie 'gorzej' i 'dosyc' to taka opcja co 2-3 miesiace i naprawde jest zle. Na dodatek mam objawy psychosomatyczne i robi sie zle.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę z plusami i minusami recenzje ;) a ten żel musi pachniec bosko- ale ja jestem totalnym freakem na żele :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej mi się podoba już się nie mogę doczekać kiedy będę miała go w domku;) Oby z ręką było wszystko dobrze ja mam taki kłopot z barkiem i z lekarzy też już zrezygnowałam:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być niesamowity :) oj współczuje nastawiania, to strasznie boli :(

    OdpowiedzUsuń
  9. musi piękknie pachnieć :))
    uwielbiam takie owocowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię konkretne recenzje :)
    szkoda, że ten żel jest taki wodnisty, pewnie trzeba go zużyć więcej na raz, żeby dobrze się pienił.

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywy i negatywy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz bardziej mnie kuszą produkty tej firmy, chyba poszukam źródeł dostępu ;)

    recenzuj, jak Ci wygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście rzadki ten płyn. Krótki opis i wyraźnie wypunktowane plusy i minusy ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że to są tak słabo dostępne kosmetyki..

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. skontaktuj się z Mietłą, jeśli nie rezerwowała nigdzie miejsc to zapraszamy ;)

      Usuń
  16. szkoda że nie można kosmetyków tej firmy kupić w drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten zel.. i zapach zniewala...a reszta to wszystko prawda co piszesz... teraz nie moge go dostać w sklepie gdzie go kupowałam wiec nie kupuję...a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym wolała plusy i minusy danego produktu ;) dobrze tak poczytać zanim coś się kupi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio miałam dwa żele z tej firmy- melonowy i grapefruitowy. Melon miał trochę mdły zapach, natomiast grapefruit mnie oczarował :) Z opisem właściwości tego żelu się zgadzam- z moimi było tak samo.

    Nadal poszukuję blogujących mam, bo wybór nie będzie należał do mnie- ja tylko prowadzę research i podsyłam linki odpowiedniej osobie :) Link do Twojego bloga też wysyłam i mam nadzieję, że coś z tego będzie :) A tajemnicza firma, która poszukuje blogujących mam, to Oeparol :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się nad zostaniem konsultantką... i wtedy napewno wypróbuję te żele. A co do recenzji, to ja wolę w punktach + uzasadnienie, może być krótkie. Ale w zasadzie to pisz jak Ci wygodnie - Twoje notki dobrze się czyta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger